Inrichten administratie in de cloud

Wilt u zelf de administratie blijven voeren, maar zou u wel graag hulp willen bij het inrichten van uw administratie zodat u deze in de cloud volledig geautomatiseerd en gerobotiseerd kunt verwerken? Dat kan! Wij helpen u met het inrichten zodat uw administratie volledig wordt gedigitaliseerd. Dit scheelt u als ondernemer of als afdeling Finance veel tijd en levert enorm veel werkplezier op.

 

Wij hebben ruime ervaring in het opzetten van een geautomatiseerd en gerobotiseerde administratie. We geven advies op welke wijze u de administratie moet inrichten om over te kunnen stappen naar een geautomatiseerde administratie. Hier ziet u de voordelen op een rijtje, waardoor kiezen voor een geautomatiseerde administratie geen keuze meer is, maar een must is.

Wat zijn de voordelen?

  • Facturen makkelijk uploaden via e-mail of app
  • Tijdsbesparing en daardoor kostenbesparing door het sneller en correct gerobotiseerd verwerken van uw facturen
  • Boeken van facturen is 100% nauwkeurig door gebruik te maken van Scan&Herken en boekingstemplates. Iedere maand de kosten op dezelfde grootboekrekening met de juiste omschrijving
  • Altijd een kopie van de factuur bij de hand en niet meer moeten opzoeken in klappers
  • Uw administratie volledig in de cloud. Overal en altijd toegang tot uw administratie en de administratie wordt veilig bewaard
  • Het instellen van indicatoren zodat u een signaal ontvangt bij grotere afwijkingen van bijvoorbeeld te lage marges, negatief kassaldo, etc.

Wilt u graag voor uw onderneming een geautomatiseerde en gerobotiseerde administratie, dan neem gelijk contact met ons op. 

Wat doen wij nog meer voor u?

Bekijk onze Diensten voor wat wij verder voor u kunnen betekenen.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen?

Vul dan het formulier hieronder in en wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.